Idag röstar vi rödgrön!

Jag är inte den mest politiskt engagerade människan som finns, men eftersom jag är emot diktatur så måste man ju rösta, right? Och eftersom alliansen har utförsäkrat alla sjuklingar, så röstar jag på de rödgröna! Vilket egentligen alltid varit mitt val, välfärd och miljö är ju det viktigaste frågorna enligt mig. Och varför ska de rika bli rikare medan de fattiga förbli fattiga? Jag har aldrig hört en moderat säga att de ska höja några bidrag. Och nu som student jag är, lovar ju vänstern höja studiebidraget! Sen hur det blir med vallöftena återstår att se. Om de vinner, vilket jag inte tror de gör. Jag har iaf gjort mitt val. Over and out! / sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker de är barnsliga som inte ens vill vistas i samma rum som han Åkesson. Det är ju trots allt svenska folket som röstat fram dem.. tyvärr till och med mer röster än vänsterpartiet själv och till och med KD. De får ta ansvar. Vi är en demokrati och tyvärr blev resultatet såhär.. inget att förneka. Tyvärr bara en sanning!

2010-09-21 @ 12:41:04
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback