HANNA!

Hanna, Hanna - världens bästa Hanna! För det är hon ju! Offrade hela två timmar för att åka från Staffanstorp till mig i Kristianstad, bara för mig! Som vanlig satte vi på vårt favorit cafe med varsin kaffe för att prata. Hanna är nog den enda personen jag känner där det är kul att snacka om politik! Seriöst, få kan politik som hon! Och att hon dissar Moderater precis lika mycket som jag är ett stooort plus i kanten! MAHAHA! Tänk hon lyckades till och med att omvända hennes sambo från moderat till miljöpartist, är inte det fantastiskt va? Som den kvinnan kan! :D

Efter fikan gick vi en runda på hm för att leta efter någon fin höstjacka, men jag gick därifrån med världens finaste klänning kan försöka ta kort på den med mobilen), ett linne och fingerlösa vantar. Allt för endast 400 spänn. Oyeah. Sen for vi till Engelbreksboden och jag hittade en parfym som luktar väldigt lik den parfymen jag fick av min syster för 10 år sedan. Eftersom jag letar efter denna parfym i 5 år så köpte jag den direkt. Var tvungen! Efter det åkte vi till Rusta för att lukta på ännu fler parfymer då Hanna letade efter en speciell doft. "tivoli" skulle den tydligen lukta... Hmm, inte något jag hade valt men... ^^ Fy fan vad illa vi mådde när vi väl hittade en passande. All doft är fortfarande inte borta från mina händer trots all tvål jag använt! HAHA.

Ja, det var denna fredagen det :)

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback