Back!

Damn, veckor sedan sista inlägget eller? Har inte haft någon dator då Kjells dator kraschade. Därmed inga inlägg. Förhoppningsvis blir det flera nu. Har ju min minipc också, ska bara få internet på den och det dröjer till den siste oktober, om jag inte skaffar mobilt. Men känns som det blir lite dyrt om jag bara ska använda det ibland. Drygt. Jag får se vad telia har att erbjuda där.

Okej. Skolan. Puh, riktigt tufft. Gäller att hänga med på lektionerna. Går inte att sitta halvvaken och bara skriva ner det lärarna skriver på tavlan, utan här gäller det att se vad lärarna tecknar, speciellt de döva. Går inte att fuska sig till något. Men annars går det väl bra. Inga prov eller så ändå länge. Lite läxor bara. Jaja, svenska prov men hur svårt kan det va? Bara en jäkla massa synonymer vi ska lära oss. Nej, detta får räcka för tillfället.

Just de. Ingen kamera - inga bilder. Så... en hel jäkla massa text, så ni lär känna igen er ^^

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, bra med lite uppdatering :D har väntat..



Kameran är i tryggt förvar i Patriks lägenhet ;)

2010-09-07 @ 22:24:39
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback