Måndag.

För er som inte vet så är det måndag. Den 25 oktober witch mean money! För alla studerande menar jag. Och alla som... äsch, ni är allmänbildade ni vet!

Sov till 10 idag, åh vad jag älskar måndagar med lång sovmorgon. Och idag var det måndagsmöte så där försvann en halvtimmes lektion. Och sen hade vi information om Hamburgresan. Och vi kom fram till att det bara är 4 eller 5 som ska med. Snacka om boring människor som inte ska med. Vissa förstår man ju, som verkligen har ont om pengar eller barn. Men hallå, resan är ju [PI] billig! Ja, Hanna och jag ska dit iaf. Och vi ska festa, festa, festa! Så fort informatören sa "man behöver ju inte dricka sig jättefull" eller "vi ska gå upp 8 för att käka frukost" tittade Hanna och jag på varandra och tänkte "HEEEEELL YEAH att vi ska". Vi har redan börjat smida planer för att undgå så många studiebesök som möjligt. MAHAHA.

Ja, annars var detta en helt vanlig måndag. Nu ska jag tvinga i vår innekatt en masktablett... Hur nu en mask kom in där. Han går ju bara inne. Uh, han har säker stoppat nosen i någon utekatts rumpa! UUUUH!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

VEM är DU och vad har du gjort med min annars så super seriösa syster ??

2010-10-25 @ 22:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback