Vinterpanik.

Körde inom biltema igår. Skulle fixa nya vindrutetorkarblad, låssprej och liststift(?). Men tror fan att både låssprejet och liststiftet var slut! Allt, allt, allt! Så blir det när kylan slår till, man tänker ju inte på det innan man inte kan få upp bildörrjäveln. Istället fick jag nöja mig med vinrutetorkarblad. Så idag ska de monteras på.

Idag. Det är ju snö ute. Man kanske ska leka lite. Men min hals gör ont. Otrevligt av den. Annars ska jag bara ta det lugnt. Det är ju julskyltning imorgon så där ska jag ta ut mig hade jag tänkt :D Åh, har inte varit på julskyltning på flera, flera år. Ska bli så mysigt, tralla i stan och titta på allt juligt.

Nej, nu återgår jag till den verkliga världen.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback