Plans.

En vanlig tisdag? Nej, nej. Jag har lov och Jasmine är här. Mamma och jag ska sitta barnvakt fram till fredag, om det går som planerat. Kan hända att Jasse blir homesick, och vad ska man då göra liksom? :) Iaf, imorgon ska vi nog till leklandet i K-stad. Ska ringa Anna och fråga om hon och hennes son vill med, kul för Jasse att ha någon att leka med. På torsdag ska vi nog in till stan. Gå runder, fika och ha det riktigt mysigt... i regnet. Men äh. Finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. I guess. På fredag blir det Klippan och på lördag FEST! Kanske även besöka morfars grav och pappa. Sätta blommor och tända ljus. Det må vara halloween i USA, men för mig är ändå allahelgonasdag viktigare. Finns inget finare än att hedra döingarna :) Som jag älskar så mycket!

På söndag blir bakisdag, är jag ganska säker på, HAHA. Men än är det bara tisdag och dags för desperate housewives! ;)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback