Mys!!

Sitter i min säng med mina gulliga, mysiga och bästaste hundar Ozz och Sixten a.k.a Tutteplutt. Gillar väl inte direkt att ha dem i sängen längre, blir ju ganska hårigt, men ibland förtjänar dem att få vara med sin lilla, sjuka matte. Speciellt Ozzy som abslout skulle följa med in på rummet. Han brukar inte bry sig jättemycket, men idag var det nästan så han tryckte sig in på rummet för att få mysa med mig. Visst är det sött? Hur mycket hundar bryr sig om en. Verkligen människans bästa vän! Men nu är det dags att kasta ut de små grynen oh gå och lägga mig. Ingen skola imorgon för min del. Mår fortfarande krassligt. Lär vara bättre snart. Jag brukar inte vara sjuk så länge. Peppar peppar... Höhö.

God natt!

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback