Kvinnors största kärlek.

SKOR! Vad annars? Mamma och jag for till en skobutik i Kristianstad för att köpa nya skosor till henne. Hon fick ju det i födelsedagspresent. Hon hittade först ett par skitsnygga och sen ett par fodrade gummistövlar. Bra att ha när man bor i skogen. Även jag hittade ett par. UGGS-kopior, helt okej. Mest slafs-skor som jag kan ha i skolan. Jag har aldrig gillat dem, för man ser så...Bigfoot-ig ut. Men... numera ser de så inbjudande ut! "Hej kör ner foten i mig"-inbjudande liksom. Efter skoshopping for vi till min gammelmorfars och gammelmormors grav. Tände ett ljus och satte blommor. Så här på självaste farsdag. Önskar min pappa hade en egen grav man kunde göra fin, men ikke. Istället ägnar jag honom en fin tanke <3

Jaha, för att sätta pricken över i:et körde vi inom Godishuset och handlade godis för 150 spänn. Lite lagom mycket liksom. Går inte att släppa mamma lös i en godisaffär, man blir ruinerad! Fast denna gång var det hon som betalade, HAHA. Nu är jag iaf trött och borde egentligen plugga, men äsch! Det gick inget bra, då kan man lika gärna lägga ner hela det projektet!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback