Happy Halloween.

I lördags var det ju fest i Helsingborg med Ida, Jasse och Parre. Så fett kul var det, och lokalen hade dem gjort superspooky. Kanske inte spooky, men riktigt fin var den. De hade verkligen lyckats bra med temat, så bravur till er! Verkligen. Våra dräkter var ju också najs. En fånge, en zombi-french-made, en catwomen och en pirat - vilket var jag. Ja, efter lite tråd, smuts och accesoarer såg den helt ok ut. Var ju verkligen inte nöjd med den i början, men med allt till (och i mörkret) såg den faktiskt snygg ut. Malin stövlar gjorde iaf hela dräkten :D Så tack Malin.

Tänker inte berätta allt som hände där, hände ju lite tråkigheter, men vi ska inte lägga ner massa energi på att tänka på det, utan fokusera på hur kul vi hade stället! Faktiskt. Önskar bara jag hade haft min kamera så jag kunde bjuda på lite bilder jag med. Men men. Jag kollar in vännernas, de tog några grymt bra bilder :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

tänkte inte på din kamera när vi va hos patrik..:P



tack för att du kom baby! <3

2010-11-08 @ 18:09:34
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Aleksandernicoline

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-02-24 @ 14:52:27
URL: http://aleksandernicoline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback