Chooooklad.

Tror mitt chokladberoende har börjat komma upp till ytan :( Igår satt jag vid tv och kunde inte sluta tänka på choklad och idag gav jag upp och köpte en stooor kaka. Och det smakar såååå gott! Det är nog Klippanluften... den gör mig sugen på choklad. Det är som mina lik i garderoben. HAHA! Förhoppningsvis kommer jag inte vilja titta på choklad när jag kommer hem :)

Snart ska jag bege mig till Helsingborg för att festa med mina käraste. De har hyrt lokal där vi ska spöka :D MOHAHAHA. Så nu måste jag förbereda mig för avstart. Puss puss hej hej.

Edit: False alarm. Jag åt en rad sen ville jag inte ha mer choklad. Nej, vet ni vad jag verkligen vill ha nu? SPARRIS! Det är helt sjuk vad jag är sugen på sparris. Weird. Hade kunnat äta en hel burk med inlagda sparris...

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback