Award.

OMG! This is so unexpected! I would like to say thanks to my mom, sister, the crew... HAHA, bara skoja. Men jag fick faktiskt en award från Ida vilket innebär att jag ska ladda upp en bild jag gillar samt skriva tre saker som jag har varmt om hjärtat.



Bilden talar mycket för sig själv. Detta är något som symboliserar mig tillsammans mina vänner. En fest utan mina underbara vänner, är ingen bra fest. En shoppingrunda utan dem blir misslyckad. En fika på stan känns ensam. Jag tror jag sagt detta en miljon gånger, men det går inte att säga förofta; Ni betyder SÅ mycket för mig!
1. Jag älskar självklart min familj, mina vänner och min hund. Tillsammans är ni som... en marängtårta! Tre enkla saker blir en perfekt blandning!
2. Min utbildnig. Utbildning är otroligt viktigt för mig, och just denna betyder oehört mycket. Att jag trivs som fisken i vatten gör ju det hela så mycket bättre.
3. Mitt hem. Att bo här ute i landet ingenstans är oftast hemskt tråkigt, men för varje gång jag kör genom skogen blir jag förälskad på nytt. Frisk, syrerik luft. Vackra färger. Och tystnaden. Det uppskattar jag nog mest. Hur tyst det är här.
Jaha. Då ska man skicka detta vidare. Några har ju redan fått den. Så det blir...
Malin. Du är som du är, minst sagt, och därför betyder du så mycket för mig! Om jag vill vara två år gammal, så är det helt okej. Om jag vill gråta över något, kan jag göra det med. Du är inte bara familj, du tillhör en av mina bästa vänner!
Hanna. Du är grym! Helt enkelt. Mer behövs faktiskt inte sägas. Jag trivs alltid i ditt sällskap och vi måste snart ses igen!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul att du fortsatte denna award! :D <3

2010-11-01 @ 16:04:57
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Pernilla

I love u!

2010-11-01 @ 17:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback