Tumme upp.

Intervjun idag fick skitbra. Humöret och självsäkerheten var på topp. Dessutom världs lätt att hitta. Värsta hålan Önnestad. Men det får jag leva med. I 4 år. Om jag kommer in d.v.s. Men det var också väldigt mysigt där, lite lagom lantigt. Liksom. Och kursen verkar jätterolig. Ska på någon Sverigeresa, praktisera lite vart stans i Sverige samt åka utomlands! Woho! Inte bara sitta i en tråkig skolsal. Klasskamraterna verkar också trevliga, dem jag träffade. Finns ju 23 platser och jag fick träffa 10 stycken. Alla tjejer. Men det är ju så med såna här utbildningar, mest tjejer som drars till det. Iaf, jag kan nog överleva i 4 år. Herregud, som jag bor borde jag klara alla hålor i världen! HAHAHA!

AAAAH! I morgon ska jag och Peter snacka allvar. Om jobbet då. Kommer jag få en anställning? Hoppas, hoppas, hoppas! Jag har ju sköt mig och alla verkar trivas med mig. Men som sagt, hoppas!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Blir du tolk då?

2010-05-11 @ 21:23:06
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback