Pisseväer.

Öhm, ja. Pisseväer som vi säger här ner i Skåne. Har regnat hela fucking dan. Vilket innebar att jag inte kunde köra ner till stan för att lämna in min klänning hos sömnerskan. Jag som ville ha det gjort. Dessutom har jag inte haft den på mig sen jag köpte den, så var nyfiken att få testa den igen, min vackra klänning. Tärnklänning, om ni inte förståd vilken jag menade. HAHA. Ibland är man så djupt inne i sina egna tankar att man glömmer förklara vad man faktiskt pratar om.

Shiit vilken tabbe jag gjorde idag på jobbet! Skulle åka till Max för att köpa något att äta, som ligger typ granne med hos. Men det känns att man måste ta bilen för att köra igenom drive-in:en. HAHA. plus att det regnade granater ju. Iaf, så står jag i en världslång kö och inser att jag blockar utgången från Max parkering.Så kommer där en Opel och jag tänker vara snäll att släppa förbi honom, så jag backar en bit. Men han kör inte så jag backade lite till för att visa: "Hallå, du kan köra!". Då kör den lilla jävlen in i kön före mig! ARGHHH! Så dum jag var att jag inte fattade att han inte körde för han inte ville tränga sig, men att han sen inte hade något val för jag fattade tröööögt. Blev först arg på honom, men efter lite dividerande med mig själv fick jag ju erkänna att det var jag som var så oehört korkad. Ja, sånt händer. Mig.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

aw.. vad typiskt.. :P du som skulle vara så snäll!

2010-05-13 @ 16:43:22
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback