Varje dag är värt något.

Jag börjar faktiskt sluta längta nu, som vi sa i uppe i Göteborg att vi skulle göra. Att bara ta dagen som den kommer var en alldeles förträfflig idé. Idag kunde jag njuta av att sova hur länge jag ville, jag kunde äta en god frukost och kela med min vovsing. Det är ingen som vet hur länge detta håller i sig. Morgondagen kan lika gärna bestå av en tidigt morgon med den billigaste gröten och utan Ozz. Visst vädret känns förjäkligt just idag, när det faller snöblandat regn och blåser isande vindar... Men det kunde varit värre! Nej, just idag är jag glad för att kunna sitta här och ha det soft, klappa om min hund och sedan äta mammas gooooda mat :D


Gör som Ozzy - SMIIILE!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Lev i nuet ja!! (:

2010-03-01 @ 21:57:40
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cc

hehe aa. det funkar faktiskt. jag längtar heller inte längre. så himla skönt ändå!! :D miss u hun.

2010-03-02 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback