Åååh attans!

När jag tänker tillbaka är det inte konstigt i fall jag har fått magkatarr. Allt började med sömnlösa nätter och svårt att avgöra om man är hungrig eller ej, övergick till att jag inte kunde dricka juice utan att det brände i magen och för att inte tala om rapningarna - som jag i och för sig har haft ett tag nu. Om ni undrar hur det känns skulle jag beskriva det som man huggt en kniv precis under revbenen (maggropen) och varje gång man sträcker sig vrider man till kniven. Alltså väldigt obehagligt. Idag har det inte varit så farligt, men känner att det börjar komma nu. "Peppar, peppar".

Funderar om man skulle köra ner till affären och kolla om de har Losec där, men det är inte säkert. Och jag orkar inte just idag. Sen kan man ju vänta tills på tisdag när jag ändå är i stan. Men frågan är om man ska vänta så länge. Äsch. Ringer affären imorgon och fråga om de har det, annars får jag ta en tur till stan.

HAHA! Sen ovanpå allt ska man få både huvudvärk och mensvärk, mysigt va? Ja, i alla fall när man får sova bort halva dagen (antaligen det som ligger bakom huvudvärken, men mensvärken är fan så mindre). Aja, tänker krypa ner i soffan nu och titta på någon som antagligen främst dödar mina hjärnceller. Men nästa år är ju faktiskt alla mina hjärnceller utbytta, då slipper man alla fjortisceller!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback