Städning och nostalig.

Klockan hann väl slå 3 innan jag började tvätta mina kläder och städa mitt rum. Men det blev gjort. Jag hann även med att bli något nostalgisk när jag satte på en cd från ljuva 90-talet, Hits for Kids 2. Lyssnade jag verkligen på sån skitmusik när jag var liten? Tyckte jag veeeerkligen att den var så bra att jag höllt på att studsa rundor i finrummet tillsammans med Ida? För varje låt jag lyssnade på desto mer skämdes jag, och insåg att jag även hade några av dessa artisternas skivor! A-teens, Five... Hit for Kids 1 också! Nej, jag ska nog ge dem dära skivorna till lilla Jasmine, så kan hon plåga sin mamma med den hemska låtarna! HAHAHA. Jag borde köpa lite riktigt musik nu... eller sen. Kanske imorgon! Imorgon blir bra.

Puss hej lever pastej!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback