Gäsp!

Guuud, denna väderomväxling har stulit all min energi. Jag blir jämt trött när vädret ändrar sig kraftigt men idag är jag ju löjligt trött. Det blir till att ge hundarna sitt godis och sen ska jag sussa sängen. Jag orkar inte ens läsa min underbara bok, hur gärna jag än vill. Och imorgon ska det ju bli fint igen, så kommer säkert vara helt slut då också.

Annars? Jodå, jag har sagt upp mig från mitt jobb. Nu jobbar jag bara i 6 veckor till, yes indeed. Och Fräsis har vi nu kastrerat och han är inte glad på oss kan jag säga. Man får absolut inte bära honom, så var ett smärre problem när jag skulle få in honom, fick liksom ta honom i halsbandet och leda honom försiktigt in genom dörren. Stackarn mår nog inte så bra. Ville inte äta ens. Aja, får han lite mjölk så mjukas nog han hjärta upp lite grann ;)

Nattinatti.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback