Tjippivippitjomp.

Mitt huvud står helt stilla, ingen aktivitet what so ever. Det är en mörk och trist dag. Även om den började med frallor som Johanna kom med i morse! Det var gott. Men sen gick det väl mest utför. I nittio graders vinkel. Wrrrrrom, BOOM! Men jag har sökt jobb, och det är ju bra. Som personlig assistens. Fast jag tror Malin hade varit perfekt för det jobbet. En 19-årig tjej som ska ha hjälp i skolan. Men det är ju i Kristianstad. Så det skiter ju sig.

Nej, om man skulle gå och dö :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: nikuu

Är det svårt att får jobbet?

Jag vet att du fick den men ändå xD

2010-01-17 @ 15:45:42
Postat av: Hanna

Jag läste om det jobbet ! Det är ett ultimat jobb! Om hon gillar dig får du det! :D

2010-01-20 @ 19:56:01
URL: http://cyniskjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback