Spooky.

Imorse nös mitt rum. Nej, allvar. Det nös. ATCHO, ATCHO sa det. Trodde först det var en katt, men det hade jag nog märk om jag hade haft en katt på rummet en hel natt. Så jag antar att det var ett spöke eller nått. En annan spooky grej är att datorn startar sig själv varje morgon nu. Spökena är väl ängsliga, måste kolla facebook liksom ^^ Efter allt detta är det ju självklart att man ska upptäcka andra grejor, som det oförklarliga ljuset som snurrade runt i vardagsrummet. Letade överallt efter någon som snurrade, men hittade inget. När jag började damsuga slog det mig att mammas silverklockor sitter i fönstret och att det var dem som snurrade så att ljuset snurrade runt.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cheneyy

omg. fan vad läskigt sanne!!!! fast du är ju asmodig, det fick vi reda på i den där lägenheten då något smällde till i köket. du borde se paranormal activity, asläskig har sett den sj . :( vågade typ inte sova.

2010-01-04 @ 14:25:52
URL: http://cheneyy.blogspot.com
Postat av: Hanna F U

Tillåt mig att skratta åt lägenheten ?



Sanne - Jag hoppas du sa prosit? Annars vet man aldrig vad som kan hända ;D

2010-01-04 @ 20:49:48
URL: http://cyniskjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback