Helg som heter duga.

Jag har nog haft den skönaste helgen någonsin! Den har varit sådär fantastisk ni vet. På fredagen körde jag till Klippan. Där blev åt man pizza med Malin, Daniel, Jasmine, Robban och Robbans "kusse" Linus. Hehe, bortskämda Sanne fick pizza från Möllan medan de andra köpte från Chaplin. Gillar inte Chaplins pizzor lika mycket, därför. Mätta och belåtna tittade vi på film. Fighter, fightning, eller vad den nu hette. Den var säkert jättebra, men vi missade ungefär halva filmen för vi satt och mobbade varandra som vi brukar. Det är äkta syskonkärlek!

På lördagen åkte jag till Landskrona för att äta födelsedagsmiddag hos Ida. Hade det självklart jättetrevligt med töserna. Och så god mat Ida hade gjort! Vår egna kokajävel. Förutom maten och pratet blev det även en tur med de jättegulliga (men jobbiga) valparna. Tack för en underbar kväll, bilderna kommer imorgon.

Idag umgicks jag mest med Malin och Jasse. Tittade på film och lekte med Duplo. Åh, vad ledsen Jasse blev när jag sa hej då. Ville först inte komma fram och säga hej då, utan satt sura. Men när jag bara gick min väg sprang hon fram till mig och jag överflödades med pussar och kramar. Hon är bäst, vår lilla trollunge! Saknar henne redan, och syster såklart! <3

/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback