You spin my head right round.

Mitt huvud har äntligen slutat snurra! Förstår inte hur det kunde snurra så länge. Kändes som jag satt i en karusell jag inte kunde hoppa av. Ändå mådde jag hur bra som helst, förutom att jag var trött och hade mensvärk. Märkligt.

Nu är jag iaf hemma i tysta, lugna Mjönäs. Ska bli skönt att sova i min egna säng, där jag kan bre ut mig på 1,2 meter. HAHA. älskar min säng. Och min Ozzy, som fyller 59 år idag! I hundår alltså. I människoår fyller han 7. Märks dock inte. Han är den mest lekfulla hunden vi har. Min bebis.

Åh, glömt mobilen i bilen. Får väl gå ut och hämta den innan den fryser sönder!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hehe aa. det e därför jag har börjat blogga igen :) när jag inte bloggar, läser jag inte bloggar heller. nu hänger jag med bättre i ert liv också!



jaha, jag förstår inte ritkigt. ang svaret jag fick. :P men jag kan knappt bärga mig heller! så skoj att få träffa alla igen. iloveu <3

2010-02-07 @ 21:26:44
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback