Marääängtårtaaa.

Mm, Hanna hade lyckats luska ut vad jag gillar för tårta och mm, hon och Maja hade gjort en till mig och mm jag gillade den! Det var en mycket trevlig överraskning de hade till mig. De kände sig nog väldigt generösa denna afton för jag fick minsann choklad och en navelpiercing i form av ett paraply också! Fast de är ju i och för sig alltid generösa :) Svante var nog också med på ett hörn skulle jag tro, han som är en hon men som borde vara en han. En henom, helt enkelt. Ja, det är fortfarande lite problematiskt och vi fortfarande ska kalla honom för han eller om vi ska kalla henne för hon. Han får genomgå en könsoperation Hanna!

Imorgon ska man på föreläsning. (y) Om cv och personligt brev. Sen ska jag hälsa på Hanna och Svante för tredje dagen i rad och sen ska jag skjutsa de till stationen för jag är en snääääll Sanne :D Ibland, när jag har ork till det.

OJOJOJ! Det gick jättebra att köpa öl idag! Fick till och med en snäll kassörska. Japp japp. Så nu är jag inte systembolagsoskuld längre. Nej nej.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback