Jurk.

Det har blivit så tråkigt att skriva inlägg. Har inget särskillt att berätta. Inga roliga bilder heller. Får ta lite sen. Typ på jätteistappen, som säkert är över en meter vid det här laget. Helt sjukt.

Idag är det Lernia som gäller. Ska ha coachningssamtal med min coach. Damn, hon ska kritisera mitt cv :( Nervööös; för jag vet hur tråkigt och dåligt det är. Hoppas hon inte ber om mitt presonliga brev för det är säääämst. Ska fråga om man kan få hjälp med att skriva persoligt brev till skolan, för jag kan verkligen inte det. Det blir så trist och opersonligt. Vi får se hur det går.

Åh! Ska packa min väska idag också! Hinner inte imorgon för jag ska på möte och sen direkt till Klippan. Äntligen, äntligen dags att hälsa på Cecilia i Göteborg! Måste åka upp till Stockholm någon dag också, hälsa på Nikuu. Har inte träffat henne sen julas. Miss her!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback