I had the time of my life.

Det perfekta ordet för gårkvällen i Helsingborg är perfekt. Kanske för att den inte alls blev som jag hade tänkt mig. Att köra dit hade inneburit en nykter och tidig kväll. Men istället blev det raka motsatsen!

Kvällen började på Knutan där jag möte upp Idis. Stackaren hade glömt allt "viktigt" hemma. Present till J, vin, OCH kamera. Efter lite övertygande så struntade hon i att åka tillbaka för att hämta det. Så vi hoppade på 3:an i tron om att den skulle föra hos till J, men bussjävlen gick åt fel håll! FAN! Så vi fick hoppa av och snällt vänta på bussen åt rätt håll.

Hemma hos J åt vi tacos, drack och lyssnade på musik... Sånt som får igång en på festhumör. Och massa roliga bilder fick vi (y). Sen bar det av mot krogen, eller, krogerna. Rockbaren, Shakespeare, Stinsen, Tapaz, Zoobar och slutlingen Tempel där vi dansade och tramsade hela natten lång. Klockan 5 stängde de dörrarna och vi begav hos hem mot sängarna. 6 var klockan när vi la hos ner i sängen, och redan halv 9 vaknade jag.

11 var jag i Klippan igen, med ett snurrig huvud men ingen säng att sova i. Istället började jag bygga duplo med lilla Jasmine, men halvt oengagerat. "Va fiiint"! sa jag till henne utan att ha en aning om vad hon byggt, då jag låg i hennes säng och blunda.

Ja, nu har huvudet nästan slutat snurra, och magen bränns inte lika mycket efter all dricka igår. Allt detta tack vare någon magtablett, huvudvärkstablett, pizza, cola och vatten. That's what i'm talking about.

Tack alla för igår, det var helt sjuktlänge sen jag hade så kul! Som jag sa där, nu klarar jag mig i 3 månader ;D HAHAH.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åhhh!! Det var riktigt kul!! :D Tack så mycket för att du var med!



Love you <3

2010-02-06 @ 18:12:15
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cecilia

åhh.. låter som att ni har haft asroligt ju!! jag vill också. har bara suttit o pluggat. :(



vadå? nyu blev jag nyfiken. vadå klarar mig i 3 månader? du får berätta för mig med!

PUSSMUN!

2010-02-06 @ 22:47:25
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback