Converted.

Tänkte först skriva ett argt inlägg om att man inte kan konvertera till Islam bara för man tycker synd om muslimer. Men jag kom på andra tankar. Att en nära vän mår dåligt, en nära vän som bor väldigt långt bort. Man är van att kunna trösta, bli tröstad. Ge närhet, få närhet. Men hur detta blir nästintill omöjligt när mil splittrar en.
Jag tänker på alla stunder vi skrattar och stunder tårarna har flödat av egen fri vilja, hur nära vi står varandra. Det gör mig ledsen, att inte kunna skratta och gråta tillsammans. För det är det vänskap är, äkta känslor man inte kan styra.
Jag vill tro att vår vänskap är obrytbar, som själsfränden. Så jag vill att du ska veta att jag tänker på dig, och att jag önskar dig allt gott här i livet!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

åh sanne. nu vet jag inte om du menar mig. men jag känner mig träffad och samma som du skrev. så himla svårt när man bor så långt bort. jag tänker på er jätteofta och saknar er varje dag.

<3 alltid idsaci. nu även pj :)

2010-02-02 @ 15:26:44
URL: http://cheneyy.blogspot.com
Postat av: Cc

VA? :D är det bestämt att ni ska komma den 19e feb typ? yyyey.

2010-02-03 @ 13:56:50
URL: http://cheneyy.blogspot.com
Postat av: Cc

fan vad najs :) jag längtar tills ni kommer!! =) ha så skoj på jasses middag, önskar att jag också kunde vara där.



Puss. saknar dig!

2010-02-04 @ 15:31:16
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback