Snart, snart...

Snart jullov. Det ska verkligen bli skönt. Behöver vila hjärnan en stund, det känns. Nu är nästan allt i skolan klart. Har en filmning som jag måste ha klar till fredag, hur nu det ska fixa sig. Beror på om jag kan filma på min laptop, vilket jag inte tror kommer fungera. Inte bra iaf.

Imorgon ska vi till Köpenhamn, Tivolis julmarknad! Ser verkligen fram emot det! Hoppas bara vädret tillåter det. Ska ju bli skitväder. Vi får se hur detta slutar.

Har gjort världens goda gärning idag! På avslutningen i kyrkan skulle jag vara körledare till min klass. Skulle göra O helga natt, men Marielle ville så gärna göra den, så jag lät henne. Rätt skönt att slippa pressen och jag vet att Marielle kommer göra den jättebra! Det bästa med att vara körledare egentligen är att man får se sin klass teckna så oehört vackert! Vissa är verkligen helt underbara, perfekta tecken och känsla. Andra är väl lite mer... ja gör tecknen, men inte med rätt känsla.

Åh, längtar till avslutningen. Inte bara för vi slutar skolan med vi ska ha så jävla kul! Först middag med hela skolan, sen ska vi spexa = min klass och jag ska göra oss själva till åtlöje! Verkligen! Jag kommer dö lite. Efter det ska vi göra oss mindre till åtlöje i kyrkan. Det kommer bli så jävla fiiiint! Ska teckna till Hallelujah med Molly Sanden och O helga natt instrumental. Hoppas vi gör ett gott intryck och att alla gillar det.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback