ISPJ.

Hade en sån härlig kväll igår, så kände att jag redan nu måste skriva av mig lite. Började kvällen med Idas grymma mat. Alltså det vattnas i munnen när jag tänker på det. Förlåt, med det var så jävlar gott! Vår egna kockajävel :) Hon bjöd iaf på baconinlindad fläskflie (vilket jag först var skepptisk mot, men har defintivt ändrat åsikt nu!) klyftpotatis och en grymt god rödvinsås. Alla hjälpte förstås till, så det där med ju fler kockar desto sämre soppa stämmer inte alltid. Inte när det gäller oss, kanske för vi är så synkade, vem vet? Gott blev det iaf, och bara maten förtjänar definitivt många rader ;)

Sen drog vi ut på stan, med bil of course. HAHA. Jag var ju nykter, vilket var kanske skönt faktiskt. Ibland kan det vara jobbigt, men igårkväll var det bara skönt. Jaja, gud kan nog inte räkna upp alla ställen vi var på igår. 5-6 kanske? Vi var överallt och ingenstans. På cuba libre shakade vi, på Steakhous flippade vi, på Tempel fick vi våra pengar tillbaka. Det sög, de hade ju inte ens tillräkligt stor garderob. Vad fan tror dem, att kan ska komma utan vinterjacka, när det är -10 ute? Idioter.

Fy fan vad jag älskar mina tjejer alltså! Det är omöjligt att ha tråkigt med dem. Har vi inget att göra så blir det massa heta diskussioner eller rocka loss på vår egna dansgolv och är det snö ute så gör vi snöänglar! Faktiskt, det gjorde vi igår. På den blåafontänen i Helsingborg. Ida och jag slängde oss där. P gjorde det ofrivilligt, hon trilla ;) Sötnos! Som sagt, jag älskar er och ni är bäst!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det var en riktigt lyckad kväll babe! Jag älskar dig meed! Ni sympati lade er i snön, det är sånt riktigt vänner gör! <3<3

2010-12-04 @ 17:05:39
Postat av: Ida

hahaha... nu när du skriver att vi gjorde de... shit då får jag minnen.... annars hade jag typ glömt de ;P var jag så full? :S hahahahha kul hade vi alla fall! <3 pussssssss

2010-12-05 @ 19:30:53
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: jasmine

hahaha. ja det var två av oss som hade sympati. jag stod och fota istället hahah. kuuul.. bra kväll och har alltid kul med er , man behöver adrig tvivla att kvällen kommer suga röv becaus it will never happend. ;) höhö. puss på nosen

2010-12-07 @ 00:47:25
URL: http://jasminerolf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback