Back on track.

Skönt att jag kunde ta mig till skolan idag! När man stannar hemma i flera dagar blir det i längden långtråkigt. Grymt och eländigt! Nej, nu överdrev jag. Men dagarna går segt och det enda som finns att göra är att gå på tv eller sitta vid datorn. Mycket annat var jag inte kapabel till. Herregud, jag befann mig inte ens utanför dörren! Men nu är jag nästan återställd. Hals och näsa är ju fortfarande lite irriterade, men kroppen i övrigt känns mycket bättre. Så nu ska jag ge järnet de sista veckorna i skolan. Tror jag redan har klarat delmålen, så med dem är det lugnt. Bara lite uppgifter som ska lämnas in och redovisas. Indeed.

Fy fan vad smart jag var idag när jag skulle köra hem, DÅ! Valde att köra kringelsekrok-vägen hem och det var ingen bra ide... Där var oplogat, osaltat, ogrusat, med rådjur och det fanns ett körfält. Så varje gång jag fick möte fick jag köra upp i snön vilket gör att bilen tappar fäste lite grann. Samtidigt som det är obehagligt är känslan och lite småmysigt. HAHA. Nej men man slirrar lite sådär lagom. Vilket fall som fick jag köra upp på stora vägen för att inte riskera något. Men efter ha kört några kilometer ser jag en Volvo som ligger i diket i säkert över en halv meter snö och några unga killar som stod utanför. Jag ska ju inte döma de, jag vet ju inte vad som hänt, men jag antar de lekt lite förmycket. Tänkte att de minsann aldrig skulle bli jag!

Nej, nu pallar jag inte meeeer!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback