Count down the days.

Tack flickur för fredas. Hade mycket skoj (förvånade eller (;?). Men har fortfarande ont i mina stackars fötter! Förstår inte. 

Idag var mamma, Kjell och jag på elgiganten för att köpa damsugarpåsar, perfekt opportunity att kolla på datorer. Känns som jag kommer behöva en sån nu när jag börjar skolan. Får bli en mini-pc som kan följa med överallt.

Efter Elgiganten åkte vi till Broby för att hälsa på Kjells syster Kerstin och hennes man Arne. Fika lite och pratade old times. Eller dem pratade old times. Jag är lite ung för att göra det, tycker ni inte? ;P

Oh shit. Klockan 1600 på onsdag ska jag närvara på Önnestads folkhögskola. Ingen anning om vart jag ska hänn för det passade inte att skrivas i brevet tydligen, så jag får ringa imorgon och fråga. Känns som jag måste plugga lite, eller repetera rättare sagt. Vill ju kunna så mycket som möjligt för att underlätt för mig själv. Desto mer nytt man ska lära sig desto jobbigare. Åh, längtar tills jag får se mitt schema och litteraturlistan så man kan börja inhandla dessa. Can't wait! But gotta...

Öhm, blir inga bilder från fredas efter som min kamera är hos Patrik... Den måste ha trillat ur min väska.

Sådär, nu sköt nån jägare nåt djur :( PANG! sa det. På tal om djur, vi har fått ännu en familjemedlem! Om jag säger Bambi så kan ni ju gissa vilket djur det är ;)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

uppdatera mer om du hinner. :D:D vill läsa läsa läsa =)

2010-09-06 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback