What has two thumbs AND a job?


Sanne Helena Andersson!

Dessvärre blir det först en månads praktik, men jag är verkligen lycklig över det nya jobbet. Alla där verkar jättetrevliga och arbetsuppgifterna verkar ju inte allt för svåra. Inte precis som att göra crème bûlée  Jag kanske till och med får ett eget kontor! Yeah ;) Fast jag på ett sätt vill att det ska bli måndag, så ska jag bara njuta av min sista vecka som arbetslös. Nej förlåt, arbetssökande.

Obs att min lugg håller på att bli normal igen. Men jag saknar helluggen, så efter bröllopet ska jag klippa av allt igen! Men till just bröllopet vill jag ha snelugg. Mer romantiskt! Haha.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback