Trubbel, oändliga trubbel.

Lyckat att jag inte kunde logga in på EMS imorse på jobbet, liksom alla andra som jobbat efter 4. Undar om det har med det visusskyddet att göra. Ni vet det som slog ut 800 000 datorer i världen. Jag är inte säkert om det är det, men vilket fall så funkade inte datorn som den skulle. Istället fick jag sitta på Håkans dator, som så snällt lånade ut den till mig :) Så jag fick gjort mitt jobb trots allt.

Just sitter jag mätt, och ganska belåten hemma. Men funderar på att ta en tur i skogen. Inte bra att sitta på en stol hela dagarna. Vill ju inte få en platt rumpa. Men... borde smälta maten lite men är rädd att jag inte kommer orka sen. Äsch, tar på mig kläderna så börjar det nog spritta i kroppen! Ja, så säger vi, tycker jag.

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback