Run forest run!

Eller mer exakt, run in the forest. Det är nämligen vad jag har gjort idag. Årets första joggingtur! Konditionen är ju inte var den en gång varit, men den var bra mycket bättre än vad jag väntat mig. Trodde jag skulle vara död efter hela rundan men det var jag inte, förutom benen som kändes som spaghetti. Härlig känsla! Hoppas jag blir lika duktig som i höstat, då jag sprang 3 gången i veckan. Tror nog jag kan klara det. (Peppar, peppar).

Idag måste jag skriva klart mitt äckliga ansökningsbrev som inte riktigt vill ta sig. Men nu ska jag vika tvätt och sen ska jag titta på 7 heaven. Öhm, och kanske klä på mig ^^ Pussa hajar!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback