Men buhu!

Vart tog det energigivande vädret vägen? Solen och värmen - kom tillbaka!

Något jag inte vill ha tillbaka är min eländiga förkylning. Den är nästan försvunnen nu, äntligen. Jag brukar aldrig vara pipig eller hålla mig hemma vid förkylningar, men denna har varit fruktansvärd! Legat och hostan hela nätterna och snytit mig 150 gånger i timmen. Men som sagt är det påväg ut genom dörren och på tisdag, om vädret tillåter, ska jag börja springa igen! Åh, som jag har saknat det. Samtigt som det har varit skönt att tänka: "AAAAHH! Ingen jävla springande." Men det blir ju att man börjar sakna det, saknar kicken av att man kan springa mer och mer för varje gång. Nu får jag börja från scratch.

GLAD PÅSK PÅ ER!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: 'Ida

Glad påsk!

2010-04-05 @ 19:58:32
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback