Ett inslängt inlägg.

Kände för att slänga in ett inlägg. Bara sådär! Denna dagen har tagit mina krafter total, så jag la mig i min underbara, sköna, gnisslande säng. Och bara låg, utan att somna. En hel timme. Bara åt att mysa i en nybäddad säng. Dessvärre känner jag mig inte piggare. Kanske tur de, annars kan jag väl inte sova i natt. Och jag måste ju upp i tid imorgon :O För att sitta kattvakt! Brrraooo. Åh, hoppas solen visar sig imorgon så det bli varmt på Hannas ballkong. Då kan jag sitta där och sola! Utan att få någon färg dock. Men det blir ju varmt, som om det vore sommar! Yey!


Hahaar åt denna bilden. Matte vill fotta, Ozzy vill kela.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback