Söka jobb, söka jobb.

Ursäkta för dålig uppdatering.

I helgen var jag i Klippan för att hälsa på syster. Awe, Jasmine blev så glad att se mig <3 "Nanna!" Skrek hon när hon säg mig, sötnosen. På kvällen åt vi pizza och tittade på Slumdog Millionaire och Män som hatar kvinnor. Båda är ju så bra. Speciellt Slumdog, men det vet ni väl vid det här laget att jag älskar den filmen.

På lördagen var det meningen att jag skulle träffa flickorna, men två i Gbg och en som var alldeles för upptagen med den nya kursen (lycka till!) så var det bara Jasmine som kunde. Istället tog vi en shoppingtur i Hbg, något vi både behövde, HAHA. För min del blev det en cardigan och mascara. Måste ju spara pengar. Den sista timmen satt vi på espressohouse för att ta en god dricka och något att mumsa på. Ice Tea och kladdkaka, mumma! Trevligt hade vi iaf, vi två!

Idag ska jag ringa på två jobb. Ett som jag redan skickat ansökan till och de ringde mig, men jag missade! Fan. Sen ett annat som mest är ett skit jobb men man får ju pengar så. Vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback