Smärta.

Skulle hjälpa mamma lägga plattor till vårt vackert belagda uteplats, men efter lagt på grus och matta hade jag så fruktasvärt ont i magen att jag fick gå och lägga mig. Uppe på rummet kunde jag höra mamma kämpa med plattorna och grusen. Stackarn. Imorgon hoppas jag att jag mår bättre så att jag kan hjälpa till. Snart, snart har vi vår uteplats på södersida = sol heeela dagen lång.

Ja, nästan hela dagen har gått åt till att sova, så just nu är jag ganska pigg. Planerar att sätta mig framför en film med filt, något varmt och hela köret. Fördel att man har tusen kanaler att välja mellan, men idag blir det nog hederliga 3:an. På tal om 3:an, hur många stör sig på deras nya loga? ARGH! HAHA.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

ja, jag stör mig också på den! grymt..gammalmodig ;P

2009-09-20 @ 18:37:08
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback