Ringring.

Åh, fick panik i förmiddags när jag insåg att jag hade ett missat samtal. 11.40 hade någon med dolt nummer ringt och 11.50 upptäckte jag denna katastroff. Jag hatar när jag har missade samtal och inte kan se vem det är. Tänk om det var om något jobb?! Och det var det! De ringde igen efter en halvtimme från Aroma Tech. Och de vill ha mig på en arbetsintervju! Så nu ska jag på arbetsintervju på måndag 11.30. It made my day. Så, vad ska jag ha på mig? Hur ska frisyren va? Och det viktigaste, hur ska man föra sig?! Tur att jag har en trevlig och underbar personlighet som charmar alla ;) HAHAHA. Ja, jag vet iaf lite om företaget då jag nummera är påläst. Mycket viktigt det dära, att veta saker om företaget. Well, wish me luck, again.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till gumman!

2009-09-27 @ 23:41:02
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback