Garderob!

Yey, min garderob blev klar igår så nu är de flesta kläderna snyggt upphängda i en mycket omsorgsfull placering. Dessvärre är det kläder jag inte kan använda här (hundar, katter och landet säger väl det mesta), men när jag väl ska använda det kommer det kännas mycket trevligt att ställa sig på tå för att nå det önskade plagget, inte sätta sig på huk.

Idag har jag också städat rummet lite. Ja, mamma är ju på mig nu, inte som syrran inte. Iaf så tog vi fram en byrålåda från finrummet aka skräprummet. Så nu är alla viktiga papper väl förvarade + annat skräp. Och det bästa är ju att den står i hallen, så den står inte ivägen för mig.

Mycket mer finns inte att säga. Söker fortfarande jobb, har dyra försäkringar som måste betala och jag är lite stuck. Alltså det vanliga. Men jag ska inte klaga, "tänkt på de fattiga barnen i Afrika" som alla säger. ALLA.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback