Första dagen i resten av mitt liv.

Det doftar nybakat här i huset. Mamma har nämligen bakat fransbröd och slättabullar. Åh, älskar doften av nybakat, vad det än är som bakats. Dessvärre låg jag i sängen istället för att ta en helt nybakt bulle, men just då lockade sängen mer. Inte för att sov utan bara för att krypa ner under mitt sköna täcke. Tog en halv ljummen bulle när jag kom ner sen istället. Det och ett glas nyponsoppa. Smaskens.

Idag är första dagen i resten av mitt liv. HAHA, precis som inte alla dagar är sådana. Men till skillnad från alla andra dagar var jag ute och sprang idag. Mitt ute i skogen. Okej inte helt, det skulle jag inte våga. Men för att vara en skog måste jag säga att den är ganska bebodd. Jag träffade en hund som ville hälsa på mig, typ 50 får som tittade lite mystiskt och så klart några människor man hejade på. Iaf så ska jag nu springa en kort runda måndag till fredag (yeah, we'll see about that). Mest för att jag ska ha något att göra. Håller på att bli nipprig här hemma.

Nej, dags att smsa Parre.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Parre

Haha du är för gooo sötis!

2009-09-23 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback