Vem bloggar du för?

Ibland sitter jag och tänker, vilket jag gör ofta men mitt guldfiskminne spökar oftast. Nu kom jag bort mig. Ibland sitter jag och tänker vem man egentligen bloggar för. Alla stora bloggare och bloggerskor skriver för sina läsare. "Förlåt för jag inte har skrivit idag men..." Jag skriver helt enkelt för mig själv och för mina vänner. Speciellt nu när man bor ute i ingenstans. Det är ju ändå ett sätt att veta vad sina vänner har för sig och berätta vad som pågår i mitt liv. Inte för det är särskillt mycket här ute bland stubbar och gubbar. Men jag måste säga att jag njuter av att slippa odrägliga människor och andas in avgaser. Här hälsar alla på alla (ungefär som det var i Hyllinge när jag växte upp) och visst kommer det bilar, men det är så sällan så. Och så här mitt i höstyret är träden gröna och gula, men även lite rött träder fram emellanåt. Att titta ut genom fönstret är som att titta på en perfekt tavla. Allt är helt enkelt perfekt!

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback