Min sötnos!

Dumma, dumma katt! Idag fick Sir Fräs för sig att han skulle ut och jogga med mig. Först försökte han fälla mig genom att gå mitt framför fötterna på mig medan jag höllt på att starta mp3n. När jag börja jogga så satt han påvägen men när jag tittade bak så såg jag kattafan springa efter mig! Så jag fick stanna och kalla på honom, men rätt va det va kom två stora bilar och jag började springa mot honom men jag hann inte så jag fick springa in på planen. Jag kallade på honom och hörde honom jama i buskarna. Ett tag trodde jag han hade blivit överkörd men snart såg jag honom på muren och jag kunde pusta ut. Sen tog jag honom i famnen och gick hemåt, gav honom lite mat och när han inte såg sprang jag igen. Kommer att bli svårt att lämna bort den lilla skiten nu, har liksom blivit min lilla sötnos! Ja, Ozzy är såklart # 1 :) Alltid.

Idag har man också krattat löv. Eller mamma har, jag plockade upp efter henne och körde ner allt nära kärret. Och visst har det varit varmt ute idag? Knappt så man orkat anstränga sig! ÅHH! Så har jag ätit väldens bästa lasange, gjord av min mamma såklart. All mammas mat är god... well, nästan.

På fredag bär det av till Klippan. Längtar så! Och på lördag blir det Helsingborg. Längar mer! Men vet fortfarande inte om jag ska köra eller ej.... Hum.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback