Hang down your head and cry.

Känner mig lite nere idag. Nedstämd, trött, uttråkad, blue. Kanske för jag var tvungen att ladda ner nya MSN och insåg att alla mina kontakter var gone. Inte för det är särskilt många, har rensat bort alla idioter. Får se om jag lyckades få tillbaka alla. Aja. Who gives a damn? Är ändå nästan aldrig inloggad. Vill jag ha kontakt med någon finns ju alltid mobilen nära tillhands.

Kanske ska lämna in bilen idag till Hedin. Sen ska den fixas hela nästa vecka. Usch, my baby med rumpevärmare! Kommer sakna den! Skulle ju till arbetsförmedlingen igår och det var så jäkla kallt i bilen så jag satte igång rumpevärmaren och gud var varm man blev! Typ det bästa med hela bilen x)

Nej, nu får jag ut och springa i det kalla vädret. BRR.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback