Flislisa.

Har hjälpt till mamma och Kjellepelle med att flisa. Åh, fick bära västa stockarna som väger typ lika mycket som jag! Tungt, men snacka om att bygga muskler. Och som tack för hjälpenfår jag pizza! Men jag det finns ingen pizza här som Klippans! Åh, mexicana på Möllan med Nikuu, det var tider det. Åh, saknar Nikuu nu. Och mexicana. Hihi. Nikuu, när kommer du till Skåne?!!!

Igår hade vi finbesök av Malin, Jasse, Casper och Tayson. Huset fullt med andra ord. Så för att fira åt vi frukost tillsammans. Hm, klockan halv 1 på dagen. Med nybakat bröd och juice och massa gott pålägg. Mumma! Och på kvällen blev det potatisgratäng och fläskfile med svampsås. Guttans! Lyxlördag, like always.

Uähähä! Lämnade in bilen i fredags och jag saknar den! Eller, att veta att man inte kan ta sig någonstans. Man är ju liksom lite handikappad här ute i skogen. Vet ni vad som mer är handikappat? Att ha en engelsk bil i Sverige. Finns inga *pip pip pip*  reservdelar till bilen. Okej, motorgrejor som behövs bytas och andra mindre grejor. Men som tex dörrar finns inte. Så nu får de rikta det så gott det går, rostbehandla det och sätta ny färg. Blä. Aja, sen ska Johan tvätta bilen så den blir ren och fin :D Så det kommer ju bli bra i slutändan.


<3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback