Trotsiga ungar.

Idag trotsade Hanna och jag vädret och for till Rusta, vilket vi knappt hade en aning vart det låg. Därmed körde vi hit och dit runt hela Vilan, som området heter. Så småning om hittade vi Siba och jag visste att det fanns fler affärer där någonstans. Sen såg vi OnOff och körde dit. Och plötsligt skriker Hanna: DÄR! Och jag hoppar upp i taket. HAHA. Menmen. Hanna och jag är mycket duktiga på att köra vilse, för när vi skulle köra mot Willy's hade vi knappt en aning vart vi skulle. Men vi är tydligen lika duktiga på att hitta fram också! Sen hittade vi minsann hem till Österäng igen! Trots att jag ville svänga vänster i varje korsing.

Sanne: Här?
Hanna: Nej.
Sanne: Här kanske?
Hanna: Nej, längre fram.

OSV.

Men vi har ju kul. Min försörjare och jag! Och vi undkom klasstvå stormen som verkar vara på ingång nu. Ska blåsa runt 30 m/s. Wäh.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback