Önnestads Folkhögskola.

Ida (och mamma) har verkligen inspirerat mig. Nu känner jag mig verkligen redo till att börja plugga igen. Vill gå teckenspråk & dövblingutbildningen på Önnestads Folkhögskola som ligger mellan Kristianstad och Hässleholm. Det skulle vara rena drömmen. Läsa ett riktigt spännande ämne och att bo nära hemma, så man slipper bo på internat. Tror detta hade passat mig perfekt. Dessvärre måste jag vänta till höstterminen, och ja, först måste jag ju bli antagen. Så snart måste jag börja skriva det perfekta antagningsbrevet och förbereda mig till en intervju. Yey, pirrar i kroppen så mycket jag vill detta. Jag vill fortfarande bli polis, men det tar år innan man kommer in där. Detta är perfekt att börja med. Dessutom vill jag börja läsa spanska, men det får man gå kurser i istället. Sen vill jag lära mig ett annat språk också, gärna mandarin. Franska hade också varit kul, men jag ger mig aldrig in i det igen! Right Ida, vi minns ju alla Christina Lilja :S

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Nikuu

Ja! Snälla läs mandarin haha ^^ Så kan du snacka skit med mig ...Skoooja ! ;D

Saknar dig ! Hur går det med jobbsökande?

2009-11-19 @ 22:12:23
Postat av: Ida

Haha, ja den där Lilja glömmer man aldrig. Jag hade en gammal gubbe på gymnasiet när jag läste franska. Han kollade in tjejernas bröst... öö så äckligt!!

2009-11-20 @ 16:34:33
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback