Hissa & dissa.

Det var länge sen nu, hissa & dissa. Har väl inte haft mö att klaga på eller att hylla, men här kommer det!

Hissa: Bloggar! För visst är det härligt att läsa kompisarnas bloggar? Innan läste jag de flesta, men då det var ett heltidsjobb (och ganska drygt, jag känner inte ens de människorna!) så slutade jag. Men att läsa kompisarnas bloggar är helt fantastiskt! Det är som att träffa de varje dag. Iaf de som bloggar ofta. Sen har vi ju de som har slutat, eller bytar blogg varannan vecka, och det är ju inte lika kul. Så Ida, jag klämmer in dig här i denna hissning!

Dissa: Lastbilar som kör om... LASTBILAR! Det tar 150 år innan de kommit förbi varandra. Och är det sen 5-6 stycken lastbilar på raden är det omöjligt att köra om alla dessa. Specillet när man kör på 21:an, där körfälten går ihop efter 400 meter. Hallå, tänker jag, lönt?

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Aww :) Läser din blogg med! :) Ser att du börjat med lite bilder, fortsätt gärna så! :):) Pussen

2009-11-20 @ 16:36:58
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback