Försening.

Jag vet att jag lovat bilder på Jasmine, men då inte inte finns några fungerande AA-batterier hemma får detta väntas tills imorgon. Då ska jag ändå till stan för möte hos arbetsförmedlingen. Efter mötet kan jag ju gå in på Domus - världens fattigaste shoppinghus. Ja, finns inte så mycket inne på Domus utan mer i utanför. Vilket by the way är mycket mysigare än Helsingborgs numera uttråkade Kullagatan. Känns lite mer som att gå i Malmö faktiskt. Så om ni funderar på att flytta rekommenderar jag Kristianstad stark! Sen att jag finns här gör ju hela staden bättre ;)

Det verkar som jag undkommit familjen Bülow/Malmgrens förkylning. Hade väldans ont i halsen imorse, men efter en stor kopp nyponsoppa kände jag mig på topp igen. Dock lika trött och uttråkad som vanligt.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback