Födelsedagsblomma.

Påväg hem från Klippan så stannade jag i Arkelstorps blomaffär för att köpa en blomma till mamma då hon fyllde år i onsdags. Det såg väldigt stängt ut när jag kom men gick fram iaf. Och jovisst var det stängt men jag hade tur. Blomleveratören var kvar där så han släppte in mig. Så mamma fick en jättesöt blomma som tydligen heter, eller kallas, Papegojablomma. Och en röd kruka till som hon kan ha till jul. Iaf, leveratören fick nog bra karma idag!

Ja, jag var ju i Klippan för att hämta min ring som efter 5 månader var klar. Vi alla fick hålla tummarna för att ringen skulle passa då det var fredag den 13:de. Men jag har alltid haft tur på fredag den 13:de dagar. vad jag kan minnas iaf. Den passade perfekt! Sen graverade de in "Framtiden är din". Mycket vackert. Jag är helnöjd. Synd att jag inte kan ta en bra bild på ringen bara. Ni får se den irl istället. Jag älskar den! Tack Malin, Daniel och lilla Jasse!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin text de graverade!

2009-11-18 @ 17:50:08
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback