Arbetslös=jag.

Jag håller på att dö här hemma! Inga arbeten någonstans ju. Och finns det jobb är man inte kvalificerad. Tur att jag äntligen kommit underfull med vad jag vill göra de närmsta åren. ÖNNESTAD! Men man måste ju komma in med. Hoppas jag gör det. Till hösten dock, vilket innebär att jag får gå hemma och slö. Fast förhoppningsvis har jag snart en praktikplats någonstans. Men tills dess får jag hjälpa mamma sätta ut siffror till Jassebasses julkalender! Den blir sååååååå fin :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hohoo, Sanne! ;D Vad bra att du har massa tid nu. Jag ska nog vandalisera Hannas lägenhet nästa vecka, vi tänkte att vi kanske ska ta och baka lite pepparkakor också. Hon har kanske redan ringt dig om det? ;D

2009-12-02 @ 14:00:54
URL: http://hai-ann.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback