Stormy.

Fifan vad det blåser ute. Påvägen hem så kom en jättepust i medvind så allt mitt hår kom för ögonen och cykeln började skena iväg! Typ. Blev nervös när jag hörde en bil närma sig, för jag såg absolut ingenting. Tillslut fick jag dock rätt på håret och kunde cykla vidare, eller cykla och cykla, vinden gjorde det största jobbet!

Nu håller jag på med sociologin och men ska övergå till psykologin, prov imorgon, wish me good luck! Ska plugga som fan på det här provet! Har inte gjort de på de andra och där av mitt betyg, tro jag ligger på G! WTF?! Ja, hela denna terminen har gått åt helvete och jag får väl acceptera det! Istället ska jag fokusera på att göra högskoleprovet till hösten, ska plugga sketanes mycket till det så jag får bra resultat! Om jag en dag kommer in på polishögskolan är ju det bra! Men jag gillar också min backup-plan - massageterapeut! HIHI! Alltid bra att ha en backup, gärna fler. Aja, vill jag ha bra betyg får jag nog börja plugga nu!!

Måste hämta Jasse från dagis också :/ I det här ovädret!

/ sanne andersson!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback